Simplificăm procesul de finanțare pentru persoanele fizice
La Autodel, colaborăm cu parteneri financiari de încredere pentru a oferi soluții de finanțare flexibile.
Persoanele fizice pot beneficia de rate avantajoase și un proces de aprobare rapid.
Clienți mulțumiți
0
+
Mașini în stoc
0
+
Mașini vândute
0
+
Experți în echipă
0
+
Soluții de finanțare pentru persoane juridice
Facilitează-ți afacerea cu autovehicule de top prin intermediul programelor noastre de finanțare dedicate persoanelor juridice.
Colaborăm cu instituții financiare de renume pentru a-ți oferi cele mai bune condiții de leasing și credit auto.
Clienți mulțumiți
0
+
Mașini în stoc
0
+
Mașini vândute
0
+
Experți în echipă
0
+
Finantare Auto
Finanțare
Oferim posibilitatea clienților de a cumpăra autovehicule noastre și cu ajutorul programelor de finanțare oferite de partenerii noștri
Pentru persoane fizice, colaboram cu:
Pentu persoane juridice, colaboram cu:
Documente
Necesare
Documente necesare:
Persoane Fizice
- Cerere finantare
- Documente de identificare: buletin/ carte identitate / pasaport; Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;
- Adeverinta de venit sau acord ANAF
- Alte documente care atesta caracterul permanent al venitului: contracte de inchiriere, cupoane de pensie, dividende, etc…
Persoane Juridice
- cerere de finanţare
- acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
- declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
Acte juridice
- certificatul de înmatriculare, actele constitutive şi actele adiţionale la actele constitutive (dacă este cazul)
- hotărâre a organelor statutare (AGA, CA etc.) din care să rezulte acordul acţionarilor/ asociaţilor privind achiziţionarea bunului în leasing, precum şi împuternicirea persoanelor ce reprezintă firma în negocierea şi semnarea contractului de leasing
- actul de identitate al persoanei care semnează contractul de leasing
- specimen de semnătura vizat de bancă – conformat cu originalul de bancă.
Acte contabile
- ultimelele două bilanţuri anuale disponibile vizate de Administraţia Financiară însoţite de balanţele şi anexele aferente
- ultima balanţă de verificare disponibilă semnată şi ştampilată
Documente necesare Persoane Fizice Autorizat
- Cerere finanţare
- Acte de identitate pentru solicitant
- Registrul de încasări şi plăţi semnat şi stampilat valabil pe ultimele 3 luni (min. 1 lună pt. entităţi nou înfiinţate)
- Declaraţia de venituri înregistrată la Administraţia Financiară pentru ultimii doi ani de activitate
- Declaraţia finală pentru venit global aferentă anului anterior
- Declaraţia pe venit anticipată pentru PFA nou înfiinţată
- Acord de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare
- Declaraţie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor
Persoană fizică autorizată (PFA)
- Autorizaţie pentru desfăşurarea de către persoane fizice a unor activităţi în mod independent;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile).
- Autorizaţie pentru înfiinţarea şi funcţionarea unei asociaţii familiale;
- Certificat de înregistrare la Registrul Comerţului (CUI);
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comerţului (vechime max. 30 zile);
- Procura autentificata de reprezentare în relaţiile cu terţii.
- Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de executor judecătoresc;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BEJ
- Ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea în funcţia de notar public;
- Certificat eliberat de Curtea de Apel din care să rezulte înregistrarea BNP;
- Contract de asociere, când sunt asociaţi mai mulţi notari publici.
- Decizie de numire ca avocat definitiv emisă de Barou şi avizată de Uniunea Naţională a Barourilor din România (U.N.B.R.);
- Decizie de înfiinţare a CIA/ CAA/ SCPA emisă de Baroul din circumscripţia în care îşi are sediul profesional;
- Act constitutiv (contract de asociere), hotărâre a asociaţilor (CAA sau SCPA).
- Autorizatie de libera practica emisa de Directia de Sanatate Publica (DSP);
- Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP;
- Contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM).